Informacje
Biuro Rachunkowe PIEMON
Biuro rachunkowe PIEMON świadczy kompleksowe usługi księgowe i podatkowe dla małych i średnich przedsiębiorstw o różnym profilu działalności, mających swoją siedzibę głównie na terenie powiatu brzozowskiego, sanockiego, krośnieńskiego i bieszczadzkiego.
Od początku działalności szczególną uwagę przywiązujemy do wysokiej jakości świadczonych przez nas usług, dlatego do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, dając możliwość decydowania, z jakich usług Klient będzie korzystał.
PIEMON to nowoczesne Biuro Rachunkowe oferujące kompleksowe usługi łączące zalety biura tradycyjnego i internetowego. Sposób prowadzenia księgowości dostosowujemy indywidualnie do potrzeb każdego zleceniodawcy. Dostosowujemy się do specyfiki każdej firmy, unikamy szablonowego podejścia – wierzymy, że to stanowi dla naszych Klientów istotny atut. Nasze biuro proponuje tradycyjną współpracę dla osób, które nie ufają nowoczesnym technologiom i nie czują się pewnie w sprawach związanych z Internetem. Prowadzimy również innowacyjną i niezwykle wygodną metodę współpracy poprzez stronę internetową. Stosowane przez nas rozwiązania internetowe dają Państwu możliwość dostępu do wszelkich danych i statystyk dotyczących finansów Państwa firmy, niezależnie od miejsca w którym się Państwo obecnie znajdują.
Gwarantujemy oszczędność Państwa cennego czasu, pewność terminowej realizacji zleceń i optymalizację ryzyka gospodarczego. Podpisanie umowy
z naszym biurem daje Państwu komfort realizacji przedmiotu zadań związanych z Waszą działalnością ograniczając kontakt z biurem do dostarczenia dokumentów w uzgodnionych terminach. Dla Państwa wygody zwiększyliśmy swoją ofertę o możliwość korzystania z naszego oprogramowania. Umożliwiamy klientom dostęp do programu wystawiania faktur oraz dostęp do danych finansowo-księgowych on-line.
Istnieje możliwość odbioru dokumentów przez pracownika biura bez dodatkowych opłat.
8 punktów współpracy z Biurem Rachunkowym PIEMON
1. Spotkanie z pracownikiem Biura Rachunkowego.
Pierwszym krokiem do rozpoczęcia współpracy jest spotkanie z pracownikiem naszego Biura Rachunkowego w celu przedstawienia Państwa potrzeb dotyczących usług rachunkowych i ustalenia indywidualnej oferty dla Państwa firmy na tej podstawie.
2. Podpisanie umowy.
Drugim krokiem, po podjęciu decyzji o współpracy jest podpisanie umowy między Państwa Firmą, a naszym Biurem Rachunkowym.
3. Na koniec miesiąca.
Następnie przed zakończeniem każdego miesiąca pracownik Biura Rachunkowego sporządza listy płac, deklaracje ZUS oraz (na życzenie klienta) przelewy i przekazuje informacje o ich wysokości w umówionym czasie mailowo lub w siedzibie Biura Rachunkowego lub Państwa Firmy.
4. Dostarczanie dokumentów.
W terminie do 10-go następnego miesiąca Klient dostarcza
do Biura Rachunkowego komplet dokumentów za poprzedni miesiąc (Kopie faktur, rachunków lub innych dowodów sprzedaży, oryginały faktur zakupu towarów i kosztów, wyciągi bankowe, itp.), niezbędnych do sporządzenia wymaganych przepisami ewidencji oraz deklaracji podatkowych. Możliwy jest również odbiór dokumentów
z siedziby Państwa Firmy przez pracownika naszego Biura Rachunkowego.
5. Informacja o wynikach finansowych.
Po kilku dniach od otrzymania dokumentów księgowych informujemy telefonicznie lub mailowo o wyniku finansowym i wysokości podatków.
6. Deklaracje podatkowe.
Biuro Rachunkowe wystawia wszystkie deklaracje podatkowe
i po podpisaniu dostarcza do właściwych Urzędów Skarbowych. Na życzenie możemy przygotować również przelewy bankowe na podatki.
7. Archiwizacja dokumentów.
Dokumenty po zaksięgowaniu pozostają w siedzibie Biura Rachunkowego i oddawane są klientom po zamknięciu roku podatkowego i sporządzeniu wymaganych sprawozdań oraz deklaracji podatkowych oraz złożeniu ich w odpowiednich Urzędach Skarbowych.
8. Odpowiedzialność Biura Rachunkowego.
W razie ewentualnych kontroli pracownicy Biura Rachunkowego reprezentują Państwa Firmę przed Urzędem Skarbowym.
PIEMON to nowoczesne Biuro Rachunkowe oferujące kompleksowe usługi łącząc zalety biura tradycyjnego i internetowego. Jeśli potrzebujesz pomocy zadzwoń bądź napisz i umów się z naszym pracownikiem.
Znajdziesz nas tutaj
Dane Kontaktowe
Biuro Rachunkowe PIEMON
Lalin 81, 36-207 Grabownica Starzeńska
tel. 533 388 188 biuro.piemon@gmail.com